Sinds 2018 ben ik verbonden aan Stichting 3D als manager en bewindvoerder. Waar ik mij met name mee bezig hou zijn de huisbezoeken van huidige en potentiële klanten. Het wel en wee van de stichting van zowel het personeel en de vrijwilligers en uiteraard de management taken. Wat mij opviel toen ik hier ging werken was de betrokkenheid en inzet van het personeel en de vrijwilligers. Hierbij kan ik maar een conclusie trekken en dat is dat wij een stabiele en mooie stichting zijn waarbij de aandacht en begrip voor onze klanten voorop staan. Ik mag mij dan ook gelukkig prijzen om deel uit te mogen maken van deze organisatie.
Marcel Daniels SQ
Ik ben de oprichter van 3D en dus al vanaf het eerste begin betrokken bij de organisatie. Ik hou me binnen de Stichting vooral bezig met organisatie, klantenbinding en mentorschap. Ik ben hartstikke trots op iedereen die de Stichting een warm hart toedraagt.
Nadieh Rasser SQ

Ik ben in 2017 begonnen met stage lopen bij 3D, waarna ik in dienst ben getreden als bewindvoerder. Ik vind het leuk om juridische vraagstukken uit te zoeken en te behandelen. Het spreekt mij erg aan dat onze organisatie kleinschalig is. Nu kan ik namelijk extra aandacht besteden aan de mensen waarbij dit nodig is. Hierdoor ben ik dus niet alleen bezig met geldzaken, maar ook met dingen in de persoonlijke sfeer. Ik heb het erg naar mijn zin binnen de Stichting en zit hier op mijn plek.
Mattie Dekkers SQ

Ruim 30 jaar ben ik al werkzaam op sociaal-financieel gebied. Begonnen bij de gemeente Den Haag en in 2002 samen met Marcel Daniels het grote avontuur aangegaan door zelfstandig te worden. In al die jaren heb ik als interim-manager vele projecten uitgevoerd. Samen hebben we ook Stichting 3D opgericht. Dat was in 2008. Ik vervul sinds 2016 echter geen bestuurs- en/of managementtaken meer. Ik werk nog wel met plezier binnen de stichting als bewindvoerder.
Jack Daniels SQ

Ik ben in 2018 begonnen bij Stichting 3D. Al snel werd ik opgenomen in de ICT gerelateerde zaken en kreeg ik de verantwoordelijkheid over een aantal ICT onderwerpen binnen de Stichting. Nu meer dan 2 jaar later ben ik verantwoordelijk voor de algemene ICT zaken binnen het kantoor en zorg ik er voor dat alles werkt zoals het moet. Ik zorg er voor dat de communicatie tussen ons kantoor en de klant werkt zoals het verwacht wordt. Denk maar eens aan de telefoonlijn of de website
Kirsten SQ

Sinds 2021 ben ik werkzaam bij Stichting 3D. In eerste instantie ben ik aan de slag gegaan als assistent bewindvoerder. Mensen ondersteunen met het goed laten verlopen van hun financiën en het mogen en kunnen bijdragen aan een financieel gezonde toekomst voor onze cliënten, vind ik leuk en belangrijk. Het uitvoeren van mijn taken geeft zodanig veel voldoening, dat ik heb besloten om mij verder in het vak van bewindvoerder te verdiepen. In 2023 ben ik dan ook een stapje verder gegaan en ben ik zelf bewindvoerder geworden. Hierdoor kan ik nu mijn eigen cliënten ondersteunen met hun financiën en hen persoonlijke aandacht geven. Iets wat ik met veel plezier doe.

Dick Hendriks SQ

Ik ben als vrijwilliger inzetbaar voor contacten buiten de deur. Ik bezoek klanten die behoefte hebben aan een luisterend oor of aan gezelschap. Tevens ben ik inzetbaar voor klusjes in en om het huis. De gedachte hierachter is om voor de klanten die er prijs op stellen meer te bieden dan alleen het zakelijke segment. Ik doe dit met veel voldoening en plezier

3

Andre Cuny SQ

Sinds 2015 ben ik vrijwilliger bij Stichting-3D. Ik adviseer de (assistent)bewindvoerders bij de belastingaangiften en toeslagen. Ik heb regelmatig contact met de belastingdienst over algemene vragen die de bewindvoerders hebben en over de fiscale uitdagingen van de stichting. Met al onze beschikbare kennis vullen we bij Stichting-3d elkaar prima aan, alles ten behoeve van onze klanten. Mooi werk! Ik hoop hier nog lang aan te mogen bijdragen.

Claire Kleyweg SQ
Even voorstellen, ik ben Claire Kleijweg, bestuurslid van Stichting 3D sinds juni 2020. In mijn dagelijkse leven ben ik Projectmanager Energietransitie bij de gemeente Den Haag, maar ik zet me graag in als bestuurslid bij verschillende organisaties met maatschappelijk belang. Binnen Stichting 3D vervul ik met veel plezier de rol van secretaris in het bestuur. Mijn inzet binnen deze rol wisselt regelmatig en is echt gericht op wat we nodig hebben. Dat is ook precies waar ik goed in ben, wat ik leuk vind en waar er behoefte aan is binnen Stichting 3D. Contact met onze cliënten heb ik niet, maar ik werk wel mee aan hoe we communiceren en hoe we steeds beter worden in wat we doen. Ik vind oprecht dat het belangrijk werk is wat we doen en zet me daar graag voor in, waar het nodig is, wanneer het nodig is