stichting3d logo 2021

• Slide 3
    We zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen.
  • Slide1

Voor een financieel gezonde toekomst!

Na de aanmelding komt een bewindvoerder bij u langs voor een gesprek. Vaak is een persoonlijk begeleider of een familielid ook aanwezig. Daarna wordt uw aanvraag naar de rechtbank gestuurd voor akkoord. Uw dossier wordt ook door de rechtbank gecontroleerd. Eenmaal onder bewind opent Stichting 3D bankrekeningen en worden alle organisaties aangeschreven. Op het moment dat uw inkomen naar uw nieuwe rekening gaat, kunnen wij starten. U ontvangt dan geld voor boodschappen en andere persoonlijke uitgaven, wat past binnen uw begroting.

De eerste stap naar een financieel gezonde toekomst is gezet.

Wilt u meer weten over wat bewind nu precies is en hoe wij omgaan met uw schulden? Klik dan hier.

Afhankelijk van uw inkomen worden deze kosten voor veel van onze klanten
geheel of gedeeltelijk vergoed. Stichting 3D regelt de aanvraag hiervoor.

Voor meer informatie kunt u ons belen op 070-3688389 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Heeft u liever dat wij u eerst bellen, klik dan hier.

Bron: Rechtspraak

nbbi met witte achtergrond    Erkend Leerbedrijf LinkedIn 3d