stichting3d logo 2021

• Slide 3
    We zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen.
  • Slide1

Voor een financieel gezonde toekomst!

Wel een financieel gezonde toekomst, maar geen bewindvoering? Soms is financiële bescherming van iemand nodig, maar is bewindvoering geen optie. Na goed overleg kan dan budgetbeheer worden ingezet. Wij doen bijna hetzelfde voor u als bij bewindvoering, alleen gaan wij hiervoor niet naar de rechtbank.

En soms is er helemaal geen ondersteuning bij de financiën nodig, maar wilt u vooral hulp bij de administratie, of concrete hulp in de contacten met organisaties en advies over de te ondernemen acties. Ook dat is voor ons mogelijk. We leveren maatwerk en denken graag met u mee.

In veel gevallen is het mogelijk om voor de kosten van Budgetbeheer bijzondere bijstand te ontvangen. U hoeft de kosten dan niet zelf te betalen. Wilt u weten of dit voor u ook het geval is, neem dan contact met ons op.

Voor meer informatie kunt u ons belen op 070-3688389 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Heeft u liever dat wij u eerst bellen, klik dan hier.

nbbi met witte achtergrond    Erkend Leerbedrijf LinkedIn 3d